Texten tillåts inte

Såhär står det när jag skrev något trams på presentationen, stardoll har börjat markera texten som dem anser som grovt språk. Riktigt bra! Det var ju på tiden att dem skulle fixa det här för jag stod inte ut längre med stardolls tjat hela tiden.. Tror inte att ni heller gjorde det.

Lalala, kul med glada nyheter. Nu ska det käkas pizza! :)
Anonym

Du skriver precis som Oychiel..

2011-03-05 @ 18:19:27
Anonym

Vill du vara med i "Veckans blogg" jag har i min stardollblogg?



Klicka där -> http://stardollozeso.blogg.se/2011/march/veckans-blogg.html#comment



Snälla var med! Kramis! :)

2011-03-05 @ 18:24:29
URL: http://stardollozeso.blogg.se/
Sarah_Pretty13 svarar

Anonym: Jag förstår ingenting utav din löjliga kommentar, vore väldigt bra för mig om du kunde motivera på vilket sätt så jag hajar med klart och tydligt. "du skriver precis som oychiel" Jag skriver hur fasen jag vill och jag gör det på mitt eget sätt. Jag skiter i vad sånna som du tycker. Ursäkta språket men jag är arg! Alltid ska det vara någon som är negativ och otrevlig. MOTIVERA GÄRNA!



Förövrigt verkar du vara en feg liten skitunge som har förmågan att förstöra andras humör. Eller vad säger du? :)

2011-03-06 @ 11:53:02
Anonym

Jaduuu, tycker du dels skriver om samma saker osv. Speciellt suiten, om man kollar på inlägget du skrev om dina nya rum, så ser man att suitena är lika: http://oychiel.blogg.se/images/2010/nytt-rum_76095233.png & http://oychiel.blogg.se/images/2010/rummet_68373262.png



Och det där är inte att ta inspiration ifrån...



Dessutom medollen, vissa stunder har den varit väldigt lik Oychiels.



Hitta din egna stil.

Och du måste kunna ta kritik på din blogg... Det är så man blir bra.

2011-03-09 @ 09:55:24
Sarah_Pretty13 svarar

Anonym: Jaha. Tack för kritiken? Förresten så har jag tagit reda på vem du är så det vore trevligt om vi kunde snacka utan att du är en anonym fegis. Jag väntar gärna på ett meddelande från dig. Kram på dig du! :)

2011-03-09 @ 15:26:37
Anonym

Ja, jag är StarGirlSweden..

Förlåt om du blev ledsen för att jag gav lite feedback om bloggen..

2011-03-09 @ 19:53:02
Anonym

Och jösses, säger ju inte ens att bloggen är dålig, både du och Oychiel är ju bättre än mig.

2011-03-10 @ 07:33:35

» Namn
Kom ihåg mig?

» Mailadress (bara jag kan se den)

» Bloggadress

» Kommentar

RSS 2.0