Svar på tal

Ursäkta mig. Vems blogg läser du just nu egentligen? Här skriver jag vad jag har lust att skriva, stör det dig så får du väl lika gärna sluta läsa. Om du på fullaste allvar tror jag bryr mig om hur mycket stardollars du har eller inte, så har du fel. Jag förstår inte vad du vill säga med din kommentar ens. Skriv något vettigt istället!

Det finns tydligen avundsjuka fjollor där ute. Det visste jag inte alls men nu fick man reda på det. Då säger jag såhär en gång för alla: ingen har tvingat er att läsa min blogg, det är helt fritt samt upp till var och en. Keep that in mind. :)
LOVESOTIS

shit , håller helt med dig.

Jag är heller inte specielt rik på stardoll men jag tycker det är superkul och kollar villka fina saker du har köpt! :)

2011-03-01 @ 19:22:50

» Namn
Kom ihåg mig?

» Mailadress (bara jag kan se den)

» Bloggadress

» Kommentar

RSS 2.0