Chatbox borta

Hej på er! Jag har inte uppdaterat alls på jättelänge, hela bloggen har stått tom men ändå finns det 15-20 som tittar in här varje dag. Otroligt måste jag säga! Tror jag tog en paus fast inte medvetet, hursomhelst ska jag börja slänga in några inlägg ikväll. Funderar också på att göra en make-up video imorgon.

En annan liten viktig sak som ni bör veta är att jag har officiellt tagit bort chatboxen.
Jag stod verkligen inte ut med den, ingen skrev ju något där knappt eftersom mina besökare har sjunkit de här senaste månaderna. Men nu tänker jag uppdatera oftare även om skolan har börjat. Tog en rejäl paus under lovet och spenderade all tid med nära och kära, det var underbart! Råder er datanördar att göra detsamma någon gång, hahaha. :)


» Namn
Kom ihåg mig?

» Mailadress (bara jag kan se den)

» Bloggadress

» Kommentar

RSS 2.0