My medoll

Vet ni hur nöjd jag är med min medoll för första gången på riktigt länge? Det har varit lite tomt utan superstar de senaste månaderna, har inte kunnat köpa kläder och smink och det var trist att logga in på stardoll utan att fixa och trixa outfits eller sminka medollen. En av dem största anledningarna till att jag finns kvar här på stardoll egentligen om man tänker efter riktigt noga.

 

Det känns så himla kul att få inreda ett nytt rum som jag hade planerat länge och så byta medollen förstås. Nu är allt mycket roligare, det instämmer till max. Fått mycket komplimanger också vilket gör mig jätteglad! :D Glömde förresten nämna att jag har fått blogglusten tillbaka. Det är väl bra det, eller vad säger ni?
Calla_TOKIO

Asbra med blogglusten! :D

2011-02-21 @ 19:42:48
URL: http://catdoll.blogg.se/

» Namn
Kom ihåg mig?

» Mailadress (bara jag kan se den)

» Bloggadress

» Kommentar

RSS 2.0