LIVE chatt med Emily Osment

På lördag kommer man kunna chatta med Emily Osment som är känd för Hannah Montana. Det är alltså hon som spelar Hannah Montanas bästa kompis. Okej, ska inte gå in på det mer. Måste erkänna att jag brukade titta på den serien förut, haha. Gamla goda tider!

 

Ni som är intresserade av det här kan klicka HÄR och läsa lite mer information. Det här är visserligen ingenting för mig men jag tror lillasyrran kanske hakar på eftersom den lilla sketungen är helt besatt. :D

 

Sabina

Emily är abslut inte bara känd för Hannah Montana.Innan jag såg programmet var hon var hon Gurti Giggels i spy kids. Hon är också en sångare. Hon är faktiskt väldigt bra!

2011-02-28 @ 17:40:54
URL: http://iinass.blogg.se/
Sarah_Pretty13 svarar

Sabina: Jag skrev inte att hon är känd BARA för Hannah Montana? Jag nämnde det för att det är det enda jag känner igen henne från.

2011-03-01 @ 15:39:36

» Namn
Kom ihåg mig?

» Mailadress (bara jag kan se den)

» Bloggadress

» Kommentar

RSS 2.0