1183

När jag skulle lägga mig igår kväll så la jag lite plagg till salu i bazaar, mest plagg som är värda en del pengar och som jag inte ens behövde längre.

 

När jag vaknar upp ser jag detta:

 

Jösses! Det var riktigt längesen då jag hade en sån här siffra, något år sedan tror jag. Nu ska jag njuta av den här siffran väldigt länge och till slut köpa alla saker som jag velat ha ett tag. ♥
Mitt tips till er som vill ha stardollars är att rensa garderoben och sälj massa skräp som du inte har nytta av längre. Gör det helst på natten för då nappar det mest. :)
HemligaChille

Coolt

och grattis

2011-02-19 @ 19:45:16
Lina

Grattis!!!!



Jag är glad att du fick så här mycket pengar undrar vad du har säljt. :D

2011-02-20 @ 01:34:46

» Namn
Kom ihåg mig?

» Mailadress (bara jag kan se den)

» Bloggadress

» Kommentar

RSS 2.0