Sjuk + design stuff

Jag är sjuk.. igen. Väldigt trist faktiskt, den här gången har jag inte ont i öronen eller huvudet som tur är utan är bara jävligt förkyld. Snoret bara rinner och rinner, har tagit slut på en hel paket med näsdukar. Jag vet inte om jag ska gå till skolan imorgon, får se hur det blir imorgon. Hoppas på att bli lite bättre i alla fall! ♥

 

Angående lite saker i bloggdesignen - jag vet att headern ser helt miffad ut just nu men inom kort så kommer bloggen få en sprillans ny fin design. Mycket fräschare och stilrent, jag väntar bara på att Oychiel (som fixar min bloggdesign) ska logga in på msn så vi kan göra klart designen! Det skjuts upp hela tiden. Haha, gud vad det känns som jag klagar så mycket på sistone. :O Sånt är livet helt enkelt.

Solin

Min lilla sjukling, krya ♥

2010-09-06 @ 07:46:37
URL: http://britt.blogg.se/

» Namn
Kom ihåg mig?

» Mailadress (bara jag kan se den)

» Bloggadress

» Kommentar

RSS 2.0