Sarah_Pretty13

Mitt namn på stardoll är Sarah_Pretty13 och jag blev medlem på stardoll 2008-07-15, så jag har hängt kvar ett bra tag. Användarnamnet på medollen är jag tyvärr inte nöjd med nu, vet inte vad jag tänkte på egentligen när jag valde namnet. Jag tycker om att shoppa i starplaza och starbazaar, älskar att knåpa nya outfits varannan dag och sminka min medoll. Mitt stil varierar inte så mycket, men jag jobbar på det. Haha, är väldigt fashion och söt om man ska uttrycka sig så. Det är det jag är riktigt bra på! :D

Mina mål på stardoll är nästan samma som alla, bli covergirl, kämpa med att nå 10.000 starpoints och till slut äga någon känd DKNY plagg som t.ex. Scuba dress.

Är det något ni undrar över så är det bara att ställa den frågan i min gästbok eller bloggsvar låda.

» Namn
Kom ihåg mig?

» Mailadress (bara jag kan se den)

» Bloggadress

» Kommentar

RSS 2.0