Paus

Nu har jag bestämt mig för ett jätte viktigt beslut. Jag tänker ta en paus från stardoll, har haft denna tanke i huvudet ganska länge och nu är det dags att berätta det för er. Hur länge jag kommer vara borta vet jag inte men kanske en månad eller mer. Det finns en massa anledningar till att jag tar en paus för tillfället. Jag har mycket läxor varje dag, dvs en massa rapport och uppsatser som jag får betyg på. Klarar inte av pressen helt enkelt, jag kan inte stalka stardoll hela livet ju. :[ Alldeles för dumt! Man måste tänka på sin framtid också. Dessutom har stardoll blivit tråkig för mig. Jag har växt ifrån det antar jag. Men det finns också en del goda minnen också. Jag kommer sakna klubben AbsoloutSwe mest av allt. Den klubben har verkligen hjälpt mig massor och det är jag jätte tacksam för.

 

Jag vill även tacka mina fina vänner som har gjort stardoll till en underbar sida! Utan er skulle stardoll inte vara samma. Tack och adjö allihop, vi ses någon gång igen! ♥

 

UPDATE: Det kan hända att jag är inloggad någon gång för att hälsa på sådär eller tjäna starpoints. Kalla mig gärna starpointberoende, haha =)

wv_vw

Jag förstår dig, men det är så tråkigt nu eftersom det verkar som om en hel del har bestämt sig för att sluta :/ Men som sagt en dag växer alla ifrån stardoll, verkliga livet är ju viktigare än ett spel på datorn. Hoppas du hinner med dina läxor,prov och kompisarna :D

2010-10-08 @ 20:41:09
jag älskar din blogg

asså jag har läst din blogg riktigt länge och varit med om tripp trapp trull här.. det är jättedåligt att du ska sluta. du var en av mina favorit stardollbloggar faktiskt och du bloggade alltid om intressanta saker!



jag förstår dig ändå.. wom wv_vw sa så är livet viktigare än ett spel på datorn! lycka till skolan!! ♥♥

2010-10-09 @ 09:48:32
Miss.snowlie

Okej , det var ju tråkigt att höra. :( Jag läser din blogg varenda dag! :( Men jaja om du säger nu så.. :(♥

2010-10-14 @ 16:37:00

» Namn
Kom ihåg mig?

» Mailadress (bara jag kan se den)

» Bloggadress

» Kommentar

RSS 2.0