National Covergirl



Nyss satt jag och gick genom gästboksinlägg som jag hade fått, det var ovanligt många och besökarna hade även stigit upp. Jag tänkte att det förmodligen hade något med P&E att göra men icke sa nicke. Såg vid den tidpunkten att en tjej hade skrivit "Grattis till National Covergirl", jag fattade inte en gnutta så jag kollade upp det fort och jo minsann. Där var man prydligt med i omslaget! :D

Jag har inte skickat någon broadcast eller reklamerat om mig själv (tycker det är jobbigt också), det bara liksom hände utav någon skum anledning. Är jätte glad över att ha vunnit något i alla fall, under hela min stardoll karriär eller vad man ska säga så har jag inte fått chansen att vara med någon omslag eller inte ens i rampljuset. Så man kan säga att min lilla dröm har blivit sann. Tack så hemskt mycket till alla röster som jag har fått, ni är guldvärda! ♥ ♥
Line

hihi, det var jag :D <3

himla fin blogg du har! kan man kanske få lite hjälp? ^^ kan ingenting typ, min blogg är just nu skitful typ... :)

2010-11-14 @ 17:18:22
URL: http://cleopatrasmode.blogg.se/

» Namn
Kom ihåg mig?

» Mailadress (bara jag kan se den)

» Bloggadress

» Kommentar

RSS 2.0