Svar på tal - Hur gör jag videos?



Flera har undrat vilken program jag använder när jag gör makeover videos, det är ganska lätt egentligen. Det finns olika program man kan ladda ner som filmar din skärm, jag rekommenderar nog Camtasia Studio 7. Man kan endast ha den i 30 dagar om inte man har en kod för att kunna behålla den för alltid. Camtasia Studio 7 har väldigt bra kvalite och är ganska enkel att lära sig.

Själv använder jag det det till mina videos, sedan redigerar jag dem i Windows Moviemaker och efter när jag har redigerat klart laddar jag upp det på Youtube. Windows Moviemaker finns i alla Windows datorer så ni behöver inte ladda ner något. :)

[ Klicka här för att ladda ner Camtasia Studio 7 gratis ]
Pettzgirl

Hur gjorde du hjärtat i adressraden?

2010-05-27 @ 16:17:06
URL: http://pettzgirl.blogg.se/

» Namn
Kom ihåg mig?

» Mailadress (bara jag kan se den)

» Bloggadress

» Kommentar

RSS 2.0