Längtan . . .

Jag har knappt haft starpointsfrisyren i en vecka och tröttnat på den redan, hehe. Jag är knasig ibland, alltså jag vet inte varför men jag tröttnar fort på till exempel en outfit jag gjort en dag senare. Jag längtar redan till 5500 starpoints vilket kommer att ta åratal till att nå. Pettzgirl har ju fått dem två läckra frisyrerna, lyllo henne.

Jag tycker det är lite orättvist att man inte får någon frisyr vid 4500 - 5000 starpoints. Frisyrerna är det enda man längtar efter verkar det som för min del. Dem andra sakerna är jag inte så intresserad utav. Att samla starpoints har blivit viktigt för mig , Haha. ;)

Men är det någon som känner igen sig?
Felicia / Flican1 på stardoll

5500 poäng är min nästa nivå, har bara runt 400 kvar, haha :3

2010-05-12 @ 08:36:14
URL: http://fliican.blogspot.com
Pettzgirl

Man borde få en frisyr vid varje belöning.

2010-05-12 @ 15:37:57
URL: http://pettzgirl.blogg.se/

» Namn
Kom ihåg mig?

» Mailadress (bara jag kan se den)

» Bloggadress

» Kommentar

RSS 2.0