Dagens köp



Hotbuys kjol - Rio $10
Silver bälte - Rio $3
Hotbuys bälte - Rio $6
Silvriga skor - Voile $4

Idag köpte jag mycket kläder från Rio för att matcha en silvrig outfit, jag provade och det blev jättesnyggt! Men Hotbuys bältet köpte jag bara sådär, Hotbuys är ju hotbuys hehe. :)

Outfiten som jag hade tänkt mig:


Jag har faktiskt lagt upp mycket outfits sistonde och som ni säkert har förstått så älskar jag att sitta och göra outfits hela dagen. Jag har fått mycket inspiration också och som sagt så flödar fantasin bara fram. Hoppas ni gillar det, dessutom funderar jag på att göra en sån där outfitsmakeover till er där ni kan anmäla er osv. Det kommer bli kul, nu får vi se om det blir på g. Nu måste jag sluta blogga, jag har ett svenska prov att plugga till! Kram ♥

» Namn
Kom ihåg mig?

» Mailadress (bara jag kan se den)

» Bloggadress

» Kommentar

RSS 2.0