Tävling ~ Vinn inbjudan till bloggsvar.se

Jag har en frågelåda till vänster i menyn som ni redan har sett här och i andra stardollbloggar med, och för att få en egen måste man vänta på kö i bloggsvar.se. Men det är tråkigt att vänta på kö när det är över 500 personer som väntar på en inbjudan, man kan istället få en inbjudan av någon som redan har en frågelåda.

Jag har en inbjudan kvar och den tänker jag lotta ut till någon läsare! Om ni är intresserade och vill få en inbjudan ska ni fylla i ert e-postadress i e-postfältet, samt en motivering om varför ni vill få en inbjudan (det behöver inte vara så långt, skriv ett par meningar bara.) Jag drar en vinnare ikväll eller imorgon så ni har nog god tid på er! :)

~ ACCEPTERAR INGA KOMMENTARER ~

Elle

Oj kanske lite sent nu... men värt ett försök! Jag vill ha en till min nya stardoll blogg =)

2010-06-25 @ 22:09:30

» Namn
Kom ihåg mig?

» Mailadress (bara jag kan se den)

» Bloggadress

» Kommentar

RSS 2.0