Skrattretande




I chatten så fejkade någon mig så jag loggade in på Cbox, där kan man se IP-adress nämligen. Jag kollade upp IP-adresset och det var tydligen MissHeddan98 som fejkade mig här i chatten. Det kändes skrattretande. Det är så löjligt att fejka andra personer, var dig själv istället? Inte bara det utan hon ber mig även att fixa en header till henne, haha herregud. Kom ihåg nästa gång att man kan se din IP-adress och framförallt var dig själv!
miss_star5000

Herregud O.o

2010-06-16 @ 23:53:56
URL: http://stardollswedish.blogg.se/
MissHeddn98

förlåt sarah! :( jag vet inte vad gjortde! :( det var det dummaste jag gjort :( jag mår faktiskt dåligt på riktigt, och jag ska erkänna att du får göra mig till åtlöje hur mycket du vill och kalla mig dumma saker det är ju bara rätt ååt miG!

2010-06-17 @ 11:33:27

» Namn
Kom ihåg mig?

» Mailadress (bara jag kan se den)

» Bloggadress

» Kommentar

RSS 2.0