Svar på frågestund del 2


Kan du inte fixa header tävlingar?
Jo, det kan jag ordna någon gång. Tack för tipset!

Kan du visa en bild på dig IRL?



Ditt bästa plagg i stardoll?
Finns så mycket plagg jag gillar, det går bara inte att välja en. :)

Läser du Foki, Kenza och Kissie?

All the time. Jag är en bloggnörd kan man säga, hehe.

Vad tycker du om tussann?
Tussann är en underbar tjej tycker jag, det finns så mycket bra saker med henne. ♥

Och hennes blogg?
Hennes blogg följer jag regelbundet, en av mina favoritbloggar faktiskt!

Kan du inte börja med makeovers eller så?
Jag har redan startat en fast man kan inte anmäla sig längre pga den långa kön. :/

Hur många timmar spenderar du vid spegeln?
Inte timmar, hehe. Bara några minuter ungefär.

Är du stolt över dig själv?

Ja, haha. Borde inte alla vara det?

Hur gjorde du din design?
Headern och den stora menyn till vänster har Oychiel gjort, resten har jag gjort själv med hjälp av designadinblogg.se.

Vart får du alla fusk ifrån?
Olika stardollbloggar osv.

Nu har jag svarat på alla frågor, denna del kom kanske sent upp men nu har jag iallafall publicerat. :D Enjoy och förresten, jag fick flera frågor om jag kunde visa en bild på själv. Scrolla lite uppåt och kolla, finns en bild i del 1 också. ^^
DDona

du är ju jätte söt IRL:D

2010-08-16 @ 17:43:46
URL: http://ddonastardoll.blogg.se/

» Namn
Kom ihåg mig?

» Mailadress (bara jag kan se den)

» Bloggadress

» Kommentar

RSS 2.0