Dagens outfit 28/6

 

Jumpsuit (Mudd Challis Riffle Tube Romper) - KOHL'S $10

Bälte (Extra Long Belt) - Pretty in Pink $3

Leggins (Black Leggins) - Archive $5 Finns endast i Starbazaar

Väska (Hot Buys Purse) - Bisou $12 Finns endast i Starbazaar

Skor (Platform Pumps) - Bisou $5

 

Idag har jag på mig jumpsuiten, blev nöjd med outfiten denna gång! Hade dock velat ha matchande skor med väskan och bältet, menmen. :)

Vilma! :)

Tycker du om Stardoll mycket? :)



Och varför har inte du reklam på din blogg som alla andra,betalar du imånaden eller?

2010-06-28 @ 17:23:22
Hilda.97

Ett tips på bruna skor är Stardoll platform T bar shoes för 5 sd :)

Dom har jag, ganska snygga ;) (Y)

2010-06-29 @ 00:55:08

» Namn
Kom ihåg mig?

» Mailadress (bara jag kan se den)

» Bloggadress

» Kommentar

RSS 2.0