Blogguppdatering

Idag lär det bli seg uppdatering, jag ska åka till mormor men jag kommer hem på kvällen eller imorgon. Jag får ångest över att jag inte kan uppdatera och det är verkligen inte kul, jag behöver verkligen paus från datan. :( Ibland måste man ta tag i saken och göra något åt det, precis som jag gör just nu. Jag vill uppdatera när jag har lust och ork till det.

Jag ska absolut inte sitta fastklistrad vid datorn från och med nu, så ni får vänja er vid dåliga bloggdagar. På kvällen kan jag ju alltid uppdatera. =) Och det är ju inte värsta grejen.. det finns tusentals stardollbloggar att välja mellan. Ni kan gärna kika in på länkarna i menyn längst nere till vänster.

Ha det bra nu! :D Vi hörs ikväll eller imorgon.
Yara ♥

Ha det bra :)

2010-06-30 @ 19:21:03
URL: http://stardolly.blogg.se/

» Namn
Kom ihåg mig?

» Mailadress (bara jag kan se den)

» Bloggadress

» Kommentar

RSS 2.0