Summer Dress

 

Den här klänningen ovan fick jag syn på en gång i Starplaza, jag tyckte den var helt okej och bläddrade förbi nästa sida. Har även sett en hel del folk i Stardoll ha den i sina garderober också. Idag såg jag den igen plaza, tog en liten närmare titt och provade lite sådär med klänningen och då blev jag helt fast! :D

Visserligen är jag typiskt en person som liksom dömmer fort olika plagg i plaza, men när jag väl testat dem så gillar jag dem helt plötsligt? Riktigt knas, haha.

HISS
+ Blommiga mönstret
+ Klänningens själva form

DISS
- Bruna "bältet" som är lite tjock
- Linjen som är i mitten av klänningen
- Priset är jätte dyrt, $14 stardollars

En outfit med klänningen kommer snart!
Yara ♥

jag älskar den!



men har den inte, hehe x)

2010-07-23 @ 16:12:10
URL: http://theyara.blogg.se/

» Namn
Kom ihåg mig?

» Mailadress (bara jag kan se den)

» Bloggadress

» Kommentar

RSS 2.0