Heart Beat City

Heart Beat City tröjan som ni kan se här ovanför kommer från Bisou och kostar $7 stardollars. Den är väldigt snygg också och går att mixa ihop outfits med. När jag såg den idag i starplaza kände jag igen den från någonstans. Igår så kollade min storasyster Topshop's hemsida och fann den här tröjan fast IRL! :D Hon ville beställa hem den direkt fast det kom lite problem upp, men då ville hon springa till närmsta Topshop och köpa en, haha. :)

 

Så den här tröjan finns både i Stardoll och IRL! Själv tycker jag den är jättesnygg, köpte den direkt på stört när jag såg den. Min syster skrattade ihjäl sig nyss när hon fick veta att den finns i stardoll med. =)

 

Såhär ser den ut IRL:

Pettzgirl

Snygg :)

2010-07-01 @ 12:11:23
URL: http://pettzgirl.blogg.se/

» Namn
Kom ihåg mig?

» Mailadress (bara jag kan se den)

» Bloggadress

» Kommentar

RSS 2.0