Dagsturen till Danmark

Eftersom jag inte kommer på något speciellt att blogga om och att det händer knappt något på Stardoll så kör jag på med en IRL inlägg. Tänkte skriva lite om min dag för två dagar sen då jag åkte till Danmark. :)

För två dagar sen så bestämde mamma sig att åka båt till Danmark med hela familjen tillsammans, alltså en enkel dagstur då. Vi fick vakna klockan sju på morgonen och klä på oss osv, båten skulle avgå prick nio och det var lite jobbigt att vakna så tidigt eftersom natten innan hade jag varit vaken rätt länge.

Men det var rätt kul i Danmark måste jag erkänna. :D Vi gick runt i olika butiker och åt på en fin restuarang, jag köpte ett par skor och ett halsband som var i äkta guld. Resan och shoppingen kostade rätt mycket men det var absolut värt det. I själva båten vann jag till och med 200 kr, det var olika spelmaskiner och jag hade riktigt tur. Har otur i spel annars, hahaha.

http://www.simplonpc.co.uk/HML/Egnatia_III-01-gg.jpg

Bild: Google

» Namn
Kom ihåg mig?

» Mailadress (bara jag kan se den)

» Bloggadress

» Kommentar

RSS 2.0