Trött på suiten


Fy fasen vad jag är trött på min suite nu och det värsta av allt är att jag inte får köpa mer superstar av mamma pga räkningarna och all skit. Jag vill väldigt gärna ändra varenda lilla rum och inreda på nytt istället, har superbra idéer som jag funderat på i huvudet. En grej jag inte förstår mig på är när folk berömmer min suite, jag blir smickrad men ändå en liten smula förvånad. Har liksom bara två rum öppet nu och garderobsrummet är inte ens färdigt, halva delen är typ kvar. :[ Står verkligen inte ut längre..

Man tappar spelsuget på grund av detta men jag försöker hålla mig kvar för det är inte långt kvar tills jag når 6000 starpoints. YeeY! :)
Manar_f

Hej ! har ett litet tips till dig! ♥ Ifall du får månads peng, spara ungefär 200 köpt 200 kr till din mobil och sen köp superstar från mobilen. :D ( Du har väl en mobil ) ?

2011-01-07 @ 20:40:54

» Namn
Kom ihåg mig?

» Mailadress (bara jag kan se den)

» Bloggadress

» Kommentar

RSS 2.0