Javascript

Kolla vad jag upptäckte nyss, sökte lite på google och hittade en kod som gör att man kan ändra vad man vill på en hemsida fast det sparas dock inte. Hahaha, inga kommentarer angående bilden ovan. :D

Här har ni koden: javascript:document.body.contentEditable ='true'; document.designMode='on'; void 0

Kopiera koden och klistra in bara koden i adressfältet, sen är det klart och du kan ändra vad du vill.
kischy

Jag är med på bilden! Haha :D

2010-12-14 @ 17:31:04
URL: http://starplazamagazine.blogg.se/
Anonym

Gud,vad snygg du är!=)Jag vill också se ut så...Men asså jag älskar din stil!En fråga:

FRÅGAN:

Har du någon irl blogg?

2010-12-14 @ 17:32:45
Sanna

*Anonym: Nej, jag har ingen IRL blogg. :)*

2010-12-14 @ 20:35:05

» Namn
Kom ihåg mig?

» Mailadress (bara jag kan se den)

» Bloggadress

» Kommentar

RSS 2.0