Gästboksinlägg


Tjena folks! Som ni säkert luskat fram så är jag inte lika aktiv längre som förr, det är jullov och jag vill verkligen ta vara på det! Och ja, fick ett fint gästboksinlägg av en person för tre timmar sen. Men gud vad snällt! Ser ju ingen anledning till att censuera namnet, snälla människor får ju stå för det dom skriver rakt ut. :D

 

Nu ska jag se till att slänga in några inlägg till sedan blir det god middag.

Emobella

Så, du blev riktigt glad över den kommentaren? Är det då så att du blir ledsen om någon påstår att du är jättefin och älskvärd?

2010-12-22 @ 17:18:43
Sanna

Emobella: Nej, jag blev inte glad över den kommentaren. Jag tog det med en nypa salt och brydde mig inte alls. :)



Vem har sagt förresten att jag blir ledsen när folk kommenterar positivt då? För så är det ju verkligen inte.

2010-12-23 @ 01:40:35

» Namn
Kom ihåg mig?

» Mailadress (bara jag kan se den)

» Bloggadress

» Kommentar

RSS 2.0