Sorry

Här kommer en anledning till varför jag inte har bloggat, jag vet inte ens om jag orkar skriva denna inlägg? :( Hur som helst, saken är att jag är sjuk. Så fort jag sväljer något så gör det ont i öronen och det känns som mitt huvud brinner elller något.

Förvänta er inte världens uppdatering imorgon eller kanske på några dagar iallafall, men på Stardoll och MSN kommer jag ju alltid logga in. Ha det såååå bra ni, alla friska ungar! ;)
DDona

synd att du är sjuk men hoppas att du blir frisk:)

2010-08-16 @ 15:55:07
URL: http://ddonastardoll.blogg.se/
yasmine537

jag har också haft sånt..

när man sväljar så får man ont i öronen och det är inte alls kul!

stackars dig

2010-08-16 @ 22:24:40
Emplan

ååh stackars dei :( krya på dig!

2010-08-17 @ 09:36:39
URL: http://emplan.webblogg.se/
Anonym

hur får man så att det är en skugga bakom texten.

du har det t.ex i rubriken.

vad är det för kod man ska ha? (:

snälla svara i ett inlägg på bloggen!

2010-08-17 @ 16:10:37

» Namn
Kom ihåg mig?

» Mailadress (bara jag kan se den)

» Bloggadress

» Kommentar

RSS 2.0