Miss Stardoll World


Stardoll har ordnat en speciell tävling för oss medlemmar som heter Miss Stardoll World, själv så tycker jag detta verkar jätte spännande. Jag är lite sen med det här men jag tänkte ändå skriva lite tankar och åsikter kring tävlingen! =)

Tävlingen och reglerna är ganska enkla, man anmäler sig sen kommer Stardoll välja 18 finalister från varje land, alltså 18 länder är med i tävlingen. Och dem kommer man kunna rösta på, en person från varje land kommer vinna titeln för sitt land som t.ex. "Miss Stardoll Sweden".

Priserna är riktigt bra också. Om man är finalist för sitt land vinner man 100 stardollars. Blir man vinnare för sitt land vinner man 1 månads Superstarmedlemskap, 500 stardollars, en vacker krona och en Miss Stardoll band. Men om man kammar hem hela titeln så vinner man 1 helt års superstarmedlemskap, 1000 stardollars, den exklusiva Miss Stardoll World kronan samt en band och en hel uppsättning lyxiga och trendiga kläder.


Det här låter kul och det känns som man har en stor chans att bli finalist för sitt land! Det finns självklart krav också & jag når alla dem. :D Lycka till allihopa!

» Namn
Kom ihåg mig?

» Mailadress (bara jag kan se den)

» Bloggadress

» Kommentar

RSS 2.0