Gratis klänning

Denna meddelande fick jag av Stardoll när jag loggade in, om man deltar i deras undersökning så får man en gratis Alexander McQueen inspirerad klänning! Jag deltog självklart för liksom, vem vill inte ha en gratis klänning..? :) Det tog jätte lång tid iallafall att svara på frågorna, det var mest frågor som t.ex. "hur ofta kollar du på TV?" eller "brukar dina föräldrar se vad du gör på datorn?".

 

Efter att ha svarat på alla deras frågor så gick jag till suiten, men fann inte min klänning där. :( Har det hänt så för er också?

Weazoline

jag fick inte heller någon klänning efter jag

gjort undersökningen :(

2010-08-10 @ 16:01:01
Solin

fick inte heller klänningen ;(

2010-08-10 @ 16:14:14
URL: http://britt.blogg.se/
mattis9

När jag gjorde undersökningen så stog det att det kunde ta några dagar innan man fick klänningen.

2010-08-10 @ 18:39:16
URL: http://mattis9.bloggplatsen.se
_ivchy_

Har inte fått klänningen ;o

2010-08-10 @ 22:19:35

» Namn
Kom ihåg mig?

» Mailadress (bara jag kan se den)

» Bloggadress

» Kommentar

RSS 2.0