Den vinkande katten

Idag har jag varit ute på stan med mamma och min syster, det är ju därför jag inte har uppdaterat något alls. Vi åt på en kinarestaurang också, själva maten var jättegod och som vissa av er vet så älskar jag kinamat. ♥ ♥

 

När vi var vid kassan och skulle beställa mat till oss så såg jag plötsligt en katt som vinkade på hyllorna.. Den kände jag direkt igen, det var ju "den vinkande katten" på Stardoll. Lite cool kände jag mig efteråt, hahaha. ;D

 

Såhär ser den ut på Stardoll:

 

Yara ♥

haha, jag har aldrig sett den irl. Kanske för att jag aldrig varit i en kinsesisk restaurang :p

2010-08-01 @ 23:32:30
URL: http://theyara.blogg.se/
Weazoline

Jag har sett den irl.

Och då hade jag också ätit på en kinarestaurang ;O

Jag var i Göteborg då, var såg du den?

2010-08-02 @ 11:13:31
MeLL/Medoza

RUDOOLLFFF!!! YÄÄÄY!

2010-08-02 @ 17:09:46
URL: http://stardollzerosv.blogg.se/

» Namn
Kom ihåg mig?

» Mailadress (bara jag kan se den)

» Bloggadress

» Kommentar

RSS 2.0